H&M
© Wenn.com

H&M starter nytt merke - og alt er på salg

Afound er et nytt konsept startet av H&M-gruppen. Her vil det alltid være tilbud på merker som H&M, &Other stories, COS og Weekday!

6. februar 2018 av Amira Høg Daimar/Marielle Osnes

Et paradis for de som liker mote i kombinasjon med tilbud. H&M-gruppen satser på et nytt konsept, under navnet Afound. Dette er en markedsplass med rabatterte varer. Afounds utvalg inkluderer sesongbaserte og fasjonable livsstilsprodukter fra merker som Cos, Weekday og &Other Stories, samt en rekke internasjonale merkevarer som ennå ikke er annonsert.

Den første butikken åpner dørene i Stockholm i løpet av 2018, med en egen nettbutikk. 

– Vi ser et stort potensiale for en butikk som stadig har varer på salg. Afound-butikkene vil tilby kvalitetsmerker og fine klær. Vårt ønske er å gi forbrukerne en ny type salgsopplevelse, sier Afounds administrerende direktør, Frederik Svartling i en pressemelding. 

H&M har fortsatt ikke offentliggjort en endelig lanseringsdato, men vi vet at det blir i løpet av 2018.

Har du sett? 3 trender vi har troen på.

Kanskje du også er interessert i...