Uke 14: Har du gått glipp av disse nyhetene?

Uke 14: Har du gått glipp av disse nyhetene?

Høy kjendisfaktor på restaurantåpning, Ganni med nytt designsamarbeid og Pia Tjelta med ny kjolekolleksjonen!

7. april 2017 av Sonia Uppal

Ganni med nytt designsamarbeid

Det danske it-merket annonserte denne uken et nytt designsamarbeid med nettbutikken Net-a-porter.com. Kolleksjonen er satt sammen av blonder og lekker blomsterprint, og består av 12 plagg.


Pia Tjelta for byTiMo

Skuespiller Pia Tjelta relanserer sine ni favoritter fra de tidligere kjolekolleksjonen hun har designet i samarbeid med byTimo. Denne gang er kjolene hakket rimeligere, og har det samme feminine preget, men silkestoffet er byttet ut med viskose. 


Nyåpning av restaurant

Etter måneder med planlegging og forberedelser åpner dørene til Ling Ling, søsterrestauranten til Hakkasan, mandag 3. april 2017. På fredag i forrige uke var et knippe kjendiser samlet under samme tak for feire åpning, og deriblant var stjernedesigneren Peter Dundas tilstede. Dette er første gangen Hakkasan-gruppen etablerer seg i Skandinavia. Ling Ling henter inspirasjon fra Izakaya, et konsept med utspring i Østen hvor det er like stort fokus på drikke som på maten. 


Gaga for Tiffany & Co

Det er hele to måneder siden vi så noe til Gaga sist, som var under hennes Super Bowl-opptreden. I disse dager er hun aktuell i kampanjen til smykkemerket Tiffany & Co, som er stylet av Grace Coddington og skutt av David Sims. 


Marios Menn

Mange forbinder motefotografen Mario Testino og hans karriere med alle portrettene av verdens vakreste kvinner. Prinsesse Diana, Beyoncé, Kate Moss og Naomi Campbell er bare noen som opp gjennom tidene har foreviget den peruanske fotografen. I sin nye bok Sir har Testion skiftet kurs og fokusert på menn. Og da er det ikke snakk om hvilke som helst menn. Med 300 bilder og portretter av blant andre Brad Pitt, George Clooney og David Bowie, er boken et fyrverkeri av maskulinitet og motefotografi.


Cara Delevigne fronter Puma-kampanje

Puma fortsetter DO YOU-kampanjen som oppfordrer andre jenter til å heie frem hverandre, og være tro mot seg selv med Cara Delevigne i spissen. I kampanjen har modellen på seg rosa sko fra Puma, som nå er lagt ut til salg. 


Den britiske kongefamilier setter opp kampanje

Prins William, Hertuginne Kate Middleton og Prins Harry spiller inn en serie som oppfordrer andre til å snakke om sine problemer og mentale helse. Serien skal hete #oktosay, og skal spilles inn av mennesker som forteller ekte historier om blant annet depresjon, bipolare lidelser og selvmordstanker. Se mer i klippet under:

Kanskje du også er interessert i...