© Anna Stokland

Fjorårets mest Instagrammede produkt

Dette gikk om, og om, og om igjen på Instagram i 2018....

16. januar 2019 av Amira Høg Daimar

Siden Phoebe Philo annonserte at hun ønsket å forlate Celine, har folk strømmet til butikkene for å kjøpe sjefsdesignerens siste kreasjoner for motehuset. 

Der er særlig ett Celine-produkt som flere har valgt å investere i: De store bokstavene i bronse. Populariteten kan skyldes at smykket koster rundt 2000 kroner, noe som er betydelig mindre enn de andre produktene Celine selger. Et smykke er også mer personlig, da du kan velge din egen bokstav som representerer deg selv - eller en som står deg nært. 

De store smykkene har også funnet veien til Instagram og er en god kandidat når det gjelder å bli mest regrammet. Her får du en smakebit på fjorårets mest instagrammet produkt. 

Eneste ulempe? Smykket er nesten umulig å få tak i i disse dager, om du ikke er så heldig å finne det på Vestiaire Collective, Trendsales eller Tradono. 

View this post on Instagram

💛#oldceline #phoebephilo

A post shared by Lear Li (@lear__li) on

View this post on Instagram

From Thanksgiving with love🦃 (AD)

A post shared by Andrea W. Rognstad (@andreawr) on

View this post on Instagram

Cozy Sunday 🐑

A post shared by FUNDA CHRISTOPHERSEN (@fundachristophersen) on

Kanskje du også er interessert i...