Brasilianske Ana fronter accessoirkjede

Den vakre modellen, Ana Beatriz Barros, er Accessorize sin nye kampanjepike. Les mer om henne og se bilder fra kampanjen her.

21. januar 2009 av Julie Kase

Brasilianske Ana pryder den lekre vår- og sommerkampanjen fra Accessorize.
Brasilianske Ana pryder den lekre vår- og sommerkampanjen fra Accessorize. © Accessorize

Accessoirkjeden, Accessorize, har i de siste kampanjene sine brukt velkjente  modeller og personer som Lily Cole, Kelly Osbourne, Julia Restoin Roitfeld og Bar Refaeli. Så kom turen til den vakre, brasilianske modellen Ana Beatriz Barros (26). Ana ble oppdaget av en modellspeider i Rio de Janeiro da hun var 14. Med sine 1.82 cm og fotogene utseende, vant hun en stor modellkonkurranse som satte fart på sakene. Barros har lang fartstid som modell og har gjort kampanjer for Victorias Secret, Guess, Diesel, Chanel Make-up, Christian Dior, Hennes & Mauritz og Armani Jeans for å nevne noen. Hun har gjort jobber for anerkjente motemagasiner som Vogue, Elle, W, Marie Claire, Glamour og Sports Illustrated.

Vår- og sommertrenden er tydelig etniskinspirert hos Accessorize.
Vår- og sommertrenden er tydelig etniskinspirert hos Accessorize. © Accessorize

I kampanjen for Accessorize poserer Ana i etniskinspirerte og fargeglade omgivelser. Man kan lett se hvorfor accessoirkjeden valgte Ana. Med sitt vakre utseende, veldreide kropp og flotte olivenhud fremstår hun som en gaselle. Stilen hinter til land i det fjerne som India og Afrika, og røper at vi går nok en etniskinspirert vår i møte.

Kanskje du også er interessert i...