© Kirsti Mørch

Eksklusiv shopping hos H&M

Stemningen var på topp da shoppelystne jenter møttes til frokost hos H&M.

12. september 2008

Fredag 12. september kl. 08.00 inviterte Costume, Hennes & Mauritz og UNICEF til frokostshopping på H&M i Karl Johansgate. Sesongens nye trender skulle presenteres og butikken bugnet av høstlige motekupp. 500 shoppelystne Costume-abonnenter var invitert til mat, drikke og 50% på valgfritt plagg. Alle gikk i tillegg derifra med en fullstappet goodiebag.

L'Oréal var også tilstede med egen makeupartist som viste shopperne merkets nye mineralmakup. Costumes egen motejournalist, Hege Aurelie Badendyck, holdt et inspirerende foredrag om høstens trender.

UNICEF lanserte et spesialdesignet skjerf som skal selges på H&M, hvorav 25 kroner pr. solgte skjerf skjenkes UNICEFs barnebokprosjekt på Madagaskar.

 

 

 

Kanskje du også er interessert i...