© Poléne

Her er 2024s største vesketrend, sett på alt fra generasjon Z til X

De har kommet for å bli. Disse veskene med tidløst design og høy kvalitet passer for alle aldersgrupper. God stil har ingen alder!

Det franske merket Polène tok alle med storm da deres «Cyme»-shopper ble en storfavoritt i fjor og var utsolgt i månedsvis.

I dag har det franske merket fått internasjonal anerkjennelse og har butikker i store deler av verden. Blant annet i SOHO i New York, der de er i selskap med mange av verdens største og mest anerkjente merkevarer.

Hypen er bygget opp rundt deres rendyrkede, men ikke kjedelige design, som har fått subtile navn som for eksempel deres første veske med navnet «Numéro Un».

Old Céline-kvalitet

Til tross for priser fra under 4.500 kroner for den populære shopperen og rundt 5.000 kroner for den dyreste vesken, er kvaliteten helt i toppklasse.

Du har kanskje sett Volkan Yilmaz' Instagram-bilder under @tanner.leatherstein, der han demonterer dyre designer- og luksusvesker i tusenvis av biter for å fortelle sine nesten 667.000 følgere om materialene og håndverket er i orden.

Han har gjentatte ganger fremhevet det franske merket Polène som det merket som gir mest valuta for pengene.

Ifølge influenceren får du «gammel Céline-kvalitet» (og design) til en svært overkommelig pris.

Parisiske pionerer

Polène ble grunnlagt i Paris i 2016 av tre søsken som ønsket å tilby kvalitetsprodukter til rimelige priser. Alle produktene produseres i Spania av skinn fra Italia.

Og de har truffet blink!

Så godt at deres vesker har spredt seg som en trend globalt – også til Norge, hvor deres gjenkjennelige veskedesign blir sett på kvinner i alle aldersgrupper.

De tre søsknene har nettopp åpnet sin tredje fysiske butikk så nå kan du, i tillegg til på polene-paris.com, også kjøpe deres anerkjente design i Paris, New York og Tokyo.

Dersom du bestiller fra Polène sin egen nettside må du være obs på at vanlige tollregler gjelder på import til Norge.

4 fulltreffere fra Polène som er verdt hypen