© Calvin Klein

Jeremy Allen White gjør det igjen! Denne gangen på Noma i København

Ikke rart at Calvin Klein ba «The Bear»-skuespilleren opp til dans en gang til. Første gang skapte det en viral tsunami.

Skuespilleren Jeremy Allen Whites første kampanje for Calvin Klein ble en viral hit som få andre.

Kampanjen anslås å ha generert publisitet til en verdi av 12,7 millioner dollar i løpet av de første 48 timene, ifølge Launchmetrics. Det skriver Women's Wear Daily.

Bildene av den veltrente «The Bear»-skuespilleren i en sofa på toppen av et tak i New York kun iført boxershorts og et par jeans ble en viral sensasjon, og sendte Whites navn til topps på det sosiale mediet X dagen etter lanseringen 4. januar.

Kampanjen var på alles lepper. Både digitalt og analogt. Og nå er Calvin Klein klar med andre runde.

Denne gangen har White og teamet hans reist til Danmark for å filme kampanjen, som også inneholder bilder fra den verdenskjente Michelin-restauranten Noma.

Her slapper stjernen av i en ekte dansk designklassiker: Den Spanske Stol av Børge Mogensen, iført jeans og en åpen denimvest.

Og som du kanskje allerede har forstått er det litt mer klær involvert denne gangen enn i den første kampanjen.

© Calvin Klein

Nok en gang er det Emmanuelle Alt, tidligere sjefredaktør i franske Vogue, som står for stylingen.

Mens det første gang var mest boxershorts, tennissokker og sko som var i spill, er det også vanlige plagg som er i bruk. Uten at det helt overskygger Whites største salgsargument. Naturligvis.

Som forrige gang er det toppfotografen Mert Alas (Gucci, Versace, Vogue, Valentino etc.) som har fotografert kampanjen.

Spørsmålet er om en oppfølger noen gang blir like bra som den første.

Døm selv her: