H&M fortsetter samarbeidet med store designere, og etter fjortårets megasuksess med Erdem, annonserte gigantkjeden H&M via sine sosiale medier kanaler i dag årets store designsamarbeid med det italienske motehuset Moschino, som er kjent for sitt livlige, humoristiske og fargesprakende design.
@hm @moschino @itsjeremyscott #hmoschino coming soon!! #moschino
A post shared by Moschino (@moschino) on
Populærkultur har alltid vært en referanse hos Jeremy Scott, som har sittet i sjefstolen for det italienske motehuset siden 2013. De siste årene har vi sett kolleksjoner inspirert av blant annet McDonalds-ansatte, Barbiedukker og blomsterbuketter.
Interiørfan? Zara Home i Norge!
– Jeg er veldig begeistret for MOSCHINO [tv] H&M. Mitt livsverk har handlet om å nå ut til mennesker gjennom mote, og med dette samarbeidet kan jeg nå ut til så mange flere enn før, sier Jeremy Scott, kreativ direktør for MOSCHINO i en pressemelding.

– MOSCHINOxH&M er det perfekte samarbeidet akkurat nå, med en blanding av pop, gatekultur, logoer og glamour. Jeremy er fantastisk – han kan kunsten å leke og ha det gøy med mote, og å komme i kontakt med fans over hele verden”, sier Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor i H&M i en pressemelding.

En sniktitt: Jeremy Scott, Gigi Hadid og Ann-Sofie Johansson
© H&MKolleksjonen består av plagg til dame og herre, i tillegg til et komplett utvalg av accessoirer, samt noen overraskelser står det i en pressemelding.
Fått med deg? Jimmy Choo åpner i Oslo!
Jeremy er flink til å kombinere provokasjon med nytenkning, og vi er spente på hvordan årets store samarbeidskolleksjon med H&M som slippes 8.november blir.