Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

6091-Pearl-BTS-Portrait-72-3 © H&M via Vogue

Daisy Edgar-Jones fra hit-serien Normal People er med i kampanjen.

H&M avslører nytt designersamarbeid

Hun er kjent for sine dramatiske silhuetter og romantiske design og er elsket av både Rihanna og Keira Knightley. Klarer du å gjette hvem det er?

H&M startet sine designsamarbeid i 2004, og har gjennom årenes løp alliert seg med store profiler som Isabel Marant, Balmain, Kenzo og Karl Lagerfeld, for å nevne noen. Felles for kolleksjonene er at de har blitt revet vekk i løpet av få minutter da det naturligvis er mange som ønsker å oppgradere garderoben med et eksklusivt designerplagg til budsjettpris.

6091-PEARL-0.67-Photo-Album-1000x1500-LB-300-471 © H&M

Simone Rocha er H&M sin nyeste gjestedesigner.

Endelig er det klart at den svenske klesgiganten sitt nyeste samarbeid skal være med den anerkjente London-baserte designeren Simone Rocha, som er kjent for sine dramatiske silhuetter og romantiske, feminine og rebelske design. Den 36 år gamle designeren har både irske og kinesiske røtter og hennes ettertraktede plagg kjennetegnes av et gjennomført og førsteklasses arbeid.

hmgoepprod-21 © H&M

Søstrene Adwoa og Kesewa Aboah er med i kampanjen.

Simone Rocha x H&M-kolleksjonen består av plagg til hele familien. Hver kategori består av en komplett garderobe; plagg til spesielle anledninger som tyllkjoler, strikkeplagg, skjorter, yttertøy og t-skjorter, samt tilbehør i form av Rochas glitrende smykker og dekorerte sko. Den irsk-kinesiske designeren har som vanlig ikke holdt tilbake og har inkludert broderte blonder, skotske ruter, tweed, ballongermer og perlebroderier i kolleksjonen, som også inneholder hårbånd og øredobber.

Simone Rocha har fans verden over, inkludert celebriteter som Rhianna og Keira Knightley, og nå blir hennes fantastiske design altså tilgjengelig hos H&M. Kolleksjonen lanseres 11. mars, og da det er liten tvil om at det vil være rift om samarbeidskolleksjonen gjelder det å sitte klar idet kolleksjonen slippes.