©

Marc Jacobs for Coca-Cola light

Marc Jacobs har inngått designsamarbeid med Coca-Cola light.

- I feel very privileged to be the new Creative Director of Diet Coke and put my stamp on the 30th anniversary campaign. Diet Coke is an icon… and I love an icon, uttalte Marc Jacobs om samarbeidet da det nylig ble kunngjort.

Marc Jacobs tar nå over stafettpinnen fra fjorårets designer, Jean Paul Gaultier. Etter Jean Paul Gaultiers eksentriske stil, så Coca-Cola light etter en mer avslappet look for dette årets design på flasker og annonser. Det er noe som reflekteres godt gjennom Marc Jacobs varemerke. Den amerikanske designeren har takket ja til å samarbeide med Coca-Cola ut året.

Designeren er kjent for sin livlige fantasi og sin humor. Marc Jacobs var derfor et lett valg for Coca-Cola light i deres søken etter en ny samarbeidskandidat.

Coca-Cola light feirer 30 års salg i Europa i år - noe Marc Jacobs ønsker å ta tak i i sin designprosess. Vi gleder oss til å se resultatet i mars!

Les også:

***Street style fra New York Fashion Week