
Plaggene vi vil kle oss i nå
9 av 10 kvinner skifter klær med en gang de kommer hjem. Det ønsker klesmerket AWAN å gjøre noe med.
AvTilbake i 2018 lanserte Gründeren Anette Miwa Dimmen klesmerket AWAN, med det formål å skape en ny type klesopplevelse for kvinner på en miljøvennlig måte. Klærne er laget av noen av de mest miljøvennlige tekstilene på markedet, slik at du kan bære plaggene med god samvittighet.
I en kundeundersøkelse avdekket AWAN at 9 av 10 kvinner skifter klær med en gang de kommer hjem, og at 81% av de spurte ønsker mer anvendelige klær i garderoben sin. Med dette i tankene har de nylig sluppet en ny kolleksjon med navnet The Flow Collection, som har et tidløst design og er produsert i det silkemyke og bærekraftige materialet Tencel.
Kampanjen er frontet av skuespillerne Iselin Shumba og Gitte Witt, og kolleksjonen består av fem plagg som kan kles opp eller ned og som er flatterende på mange ulike typer kroppsfigurer.