Slik har du aldri sett Gisele Bündchen før

Igjen ser vi moteverdenen benytte seg av ny teknologi - med oppsiktsvekkende resultat.

Vi befinner oss i den teknologiske gullalderen, noe som også reflekteres i moteverdenen, hvor mange brands benytter seg av moderne teknologi i visninger og kampanjer. Et av motehusene som bidrar til å drive utviklingen er Boss, som under høstens FW23-visning inkorpererte en robot drevet av kunstig intelligens på catwalken.

I dag lanserer det tyske motemerket sin vår; og sommerkolleksjon, noe som vil være vanskelig å ikke få med seg for hundretusenvis av Londons innbyggere, pendlere og turister. Rett ved ikoniske Tower Bridge vil det fra solnedgang 31. januar til soloppgang påfølgende dag bli prosjektert et 10 meter høyt hologram som viser merkets nye brand-ambassadører Gisele Bündchen og Lee Minho iført antrekk fra den ferske kolleksjonen.

Kampanjen lanseres under navnet #BeYourOwnBOSS, og Boss har valgt inspirerende motepersonligheter til å fronte kolleksjonen; modellene Gisele Bündchen og Adwoa Adboah samt skuespiller og sanger Suki Waterhouse.

Vår; og sommerkolleksjonen er brandnær; det er klassiske looks tolket på moderne vis. Fargepaletten er avdempet og de sofistikerte designene er helt i tråd med mange av trendene vi forventer å se i 2024. Bermudashortsen som begynte å gjøre seg gjeldene igjen sist sommer er til stede i en kul og kontorvennlig variant, og er stylet med knestrømpene som vi har sett vokse i popularitet i høst. Den skreddersydde looken med både oversized og kroppsnære blazere og dressbukser går igjen, det samme gjør transparente og enkle materialer som passer helt inn i "quiet luxury" bølgen som har vokst frem de siste årene.

Kolleksjonen er i salg fra i dag.