Supermodell i ny selfiekampanje

Selfies er ikke lenger kun forbeholdt de sosiale medier. Daria Werbowy fronter en ny kampanje som er basert på selvportretter.

15. august 2014 av Sonia Uppal. Foto: Produsentene

Daria Werbowy er en del av den nye generasjonen av store supermodeller, og denne sesongen er hun aktuell i kampanjer for blant annet Céline, Equipment og Diane Von Furstenberg. Motehuset Equipment baserer motekampanjen sin på sesongens store trend: selfies.

Selvom Daria Werbowy til daglig poster selfies til sine mange følgere på Instagram @dotwillow, så forteller den vakre modellen til Vogue.com at det var en grenseoverskridende opplevelse under samarbeidet med Equipment. Den uvante oppgaven ble til en følelsesladdet prosess for Daria Werbowy:

”Jeg så nye kvaliteter ved meg selv i den kreative prosessen, og oppdaget dessuten at jeg hadde problemer med å kontrollere meg selv. For meg er dette en mer sann presentasjon av meg selv enn noen andre har sett tidligere", forteller modellen til Vogue.com.

Daria Werbowy filmet seg selv i over to uker i sitt hjem i Irland, og resultatet ble en rekke fine bilder og denne videoen, også skutt og redigert av modellen selv:

 

Kilder: Vogue.com, Equipmentfr.com og Samsung

Kanskje du også er interessert i...