
Uke 13: Har du gått glipp av disse nyhetene?
Ny motebutikk i Oslo, H&M røper hemmelighet og Tom Woods solbriller i butikk
AvNy motebutikk i Norge
Torsdag 30. mars åpnet endelig den franske designeren Isabel Marant butikk i hovedstaden.Med sitt nedtonede, bohemske og rocka uttrykk har Isabel Marant blitt en av verdens mest anerkjente designere, samtidig som hun har skapt en uniform for alle kule, tilbakelente jenter. Vi gleder oss til neste shoppingrunde, og har allerede ønskelisten full.
H&M røper hemmelighet H&M annonserte denne uken at de lanserer nok et merket. ARKET åpner i høst, og første butikk blir å finne sted i motemetropolen London. Merket skal tilby moderne kolleksjoner til en høyere pris enn H&M, og kvalitet deretter. De har allerede røpt at ARKET kommer til å designe klær til både dame, herre og barn - samt interiør. I tillegg skal butikkene inneholde en café. Vi teller ned dager, og håper inderlig at butikken åpner i Norge.
Tom Wood med solbriller på markedet
Endelig er solbrillene vi har ventet på i butikk. Denne uken slapp Tom Wood fire nye modeller - i samarbeid med brilleeksperten Tommy O´Gara. Solbrillene kommer i ulike klassiske modeller, blant annet cat-eye og aviatorformen. Brillene kan kjøpes på nett og hos Krogh Optikk.
Fikk du med deg: Annabel Rosendahl gir stylingtips
J.W Anderson hopper etter Carine Roitfeld og Jil Sander
Denne uken kom nyheten om at Loewe-designeren JW Anderson teamer opp med den japanske kjedebutikken Uniqlo. Uniqlo er kjent for sine gode kvaliteter, stilrene farger og baseplagg til gode priser. Anderson selv er fra Irland, og debuterte som designer i 2010. I 2013 kapret han jobben som sjefsdesigner for det spanske merket Loewe. Britisk inspirasjon blandet med Japansk minimalisme høres ut som en god og spennende miks. Vi gleder oss til lanseringen i høst!Weekday debuterer som solbrilledesignere
Denne uken slipper Weekday sin aller første solbrillekolleksjon. Kolleksjonen inneholder åtte ulike modeller, der prisene starter på 150 kroner. Solbrillene er unisex, og inspirert av de aller beste og største reisemålene. Ikke overraskende er de også klassiske og i tråd med den minimalistiske stilen til klesgiganten.
Louis Vuitton med ny kolleksjon Denne våren feirer Louis Vuitton 35 år som tittelsponsor av America`s Cup med en ny fritidskolleksjon. Solbriller, bagger, ryggsekker og klær prydes med den nye V-logoen som er inspirert av et historisk design laget av barnebarnet til selve Louis Vuitton.