
Rosa sløyfe engasjerer Lindex
Kjøp årets rosa sløyfe, og støtt Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon og kampen mot brystkreft!
AvSom hovedpartner av Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon har Lindex’ engasjement gjennom årene resultert i både innsamlede penger til brystkreftforskningen, og økt bevissthet rundt sykdommen.
I år har Lindex’ designteam skapt et lekkert armbånd som består av en gullenke pyntet med en rosa sten. Hele overskuddet fra salget vil bli gitt til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon, samt 10 prosent fra salget av den eksklusive loungewear-kolleksjoneenn, og en krone per solgte bh i oktober.
– Vi ønsket å skape vakre plagg for en flott sak. Denne loungewear-kolleksjonen er fremstilt med et fokus på harmoni og velvære. Den byr på elegante og minimalistiske silhuetter og delikate detaljer, i en nydelig fargeskala fra lys rosa til vinrødt, sier designsjef i Lindex, Annika Hedin.
I tillegg vil Lindex gjøre mandagene i oktober til en rosamandag, og servere gratis kaffe til alle forbipasserende. Koppene er selvsagt rosa, og setter fokus på aksjonen.
De symbolske Rosa Sløyfe-produktene vil være å finne i alle butikker.