
Se de første bildene til H&Ms nye merke
H&Ms nye klesmerke Arket er økologisk, sofistikert og nordisk. Få en smugtitt på den første kolleksjonen her!
AvI mars introduserte den svenske klesgiganten H&M sitt 11. merke, Arket. Kleskjeden står allerede bak en rekke populære hightstreetmerker som & Other Stories, Weekday, Cos, Monki og Cheap Monday - nå utvider de med et splitter ny kleskjede - som er både for kvinner, menn og barn. Denne uken kunne Arket vise sine første bilder av kolleksjonen, som ser både sofistikert og klassisk ut.
Arket beskrives som tidløst, kvalitetsbevisst og optimistisk, med slagordet 'stil før trend'. Dette gjenspeiles i klærne vi ser i pressemeldingen, der det er fokus på øko-vennlige tekstiler og materialer, tidløse plagg, jordtoner og noen statement-plagg.
Prisene vil ligge et hakk høyere enn H&M, dog vil kvaliteten også være tilsvarende, og alle butikkene vil ha en liten kafé som passer til innredningen og miljøet i butikken.