Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Valentino med ny kampanje til inntekt for COVID-19 sykehus

Kampanjen #ValentinoEmpathy vil bli fotografert i modellenes boliger, av en de er i hjemmeisolasjon sammen med.

Valentinos kreative direktør Pierpaolo Piccioli har i sin nyeste kampanje invitert modeller, artister og venner av motehuset til å vise frem den kommende kolleksjonen i en rekke portretter. Og det blir mange fotografer som skal krediteres, portrettene vil nemlig bli tatt i modellenes hjem, av en de er isolert hjemme sammen med.

Adut Akech, Christy Turlington, Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Laura Dern og Vittoria Ceretti er noen av bidragsyterne til kampanjen, som er inspirert av at vi på tross av den vanskelige tiden vi befinner oss i, hvor menneskelig kontakt er begrenset, er forbundet gjennom empati og følelser.

Kampanjen bidrar til et godt formål, alle som deltar vil donere honoraret sitt, totalt 1 million Euro, til Spallanzani sykehuset i Roma. Sykehuset står i frontlinjen i kampen mot COVID-19 viruset, og er Motehuset Valentino sin hjemby.

Under kan du noen av bidragsyterne til den kommende høst; og vinterkolleksjonen som blir fotografert i disse dager.

NAOMI-CAMPBELL © Valentino

Naomi Campbell

Gwyneth Paltrow © Valentino

Gwyneth Paltrow

EE British Academy Film Awards 2020 - Arrivals - London © Valentino
1 / 2

Laura Dern

Christy-Turlington © Laetitia Casta
2 / 2

Christy Turlington

Mer om Mote? Motta Costumes nyhetsbrev