
Kiehl's er mer enn bare hudpleie: Bli med inn i et ikonisk skjønnhetsunivers
I en verden full av hudpleiemerker, er det egentlig noe som virkelig skiller seg ut? Et soleklart ja, sier Vigdis Mæhlum, Retail Education Manager hos Kiehl's. Hun forklarer hva som gjør nettopp dette merket, med en historie på over 170 år, helt unikt.
Av– Kiehl's sitt DNA er dypt forankret i apotekerarven fra 1851 i New York. Tenk deg et gammelt apotek hvor hver kunde får personlig veiledning og skreddersydde løsninger. Dette er selve sjelen til Kiehl's, forteller Vigdis Mæhlum.
I dag er Kiehl's definert som et merke som forener vitenskap med naturen. Da handler det om å ta de beste og mest effektive ingrediensene fra naturen, og forstreke dem med avansert vitenskapelig forskning. Og resultatet?
– Produkter som er utrolig effektive, men samtidig skånsomme mot huden, og basert på grundig forskning, sier Mæhlum.
Med klassisk og minimalistisk forpakning, og alle ingrediensene tydelig skrevet på baksiden av produktet, fokuserer Kiehl's på å være en trygg havn for dem som søker gode og ærlige produkter. Apotekerarven følger med, og de ansatte hos Kiehl's er ofte kledd i hvite laboratoriefrakker, mens de gir skreddersydde råd og produktanbefalninger til kundene. Det viktigste for dem er å bygge tillit og lojalitet.
– Bærekraft er også et stadig viktigere aspekt av Kiehl's DNA. Vi streber etter å minimere vårt miljøavtrykk både gjennom ansvarlig innhenting av ingredienser og ved å utvikle miljøvennlig emballasje. Et eksempel på dette er våre populære påfyllbare løsninger som bidrar til å redusere plastforbruk. Dette er en del av vår forpliktelse til å på en eller annen måte forbedre kvaliteten i samfunnet, en verdi som har vært sentral for merkevaren og oss som jobber her i generasjoner.

















