Nå kan du kjøpe klærne rett etter visningen

Det britiske motehuset Burberry annonserer overraskende nyheter!

5. februar 2016 av Sonia Uppal

Det britiske motehuset, kjent for sine klassiske trenchcoater og rutete mønster, gikk ut med store nyheter om nye innovative løsninger, som endrer den tradisjonelle strukturen med å presentere nye kolleksjoner hver sesong. 

Fra september vil Burberry erstatte sine seks visninger med to, og vise frem mindre sesongbaserte kolleksjoner under moteukene i London. De vil også samkjøre dame- og herrekolleksjonen, som kan kjøpes på nett og i butikk umiddelbart etter visningen.

Fått det med deg? Se den nye studiokolleksjonen til H&M!

Stilene Burberry Prorsum, Brit og London vil blandes til ett enkelt merke, i håp om å gjøre det lettere for kunden å ha et klart bilde av Burberry som motehus. Den nye løsningen er også mye mer miljøvennlig, og gjør det enklere for forbrukeren å følge med.

"De nye endringene påvirker vårt forhold til kunden, og gir en mulighet til å kjøpe det nyeste fra catwalken. Vi ønsker å gjøre avstanden mye mindre, og alle skal få mulighet til å kjøpe drømmeplagget sitt med engang" sier Christopher Bailey, sjefsdesigner ved motehuset. 

Gladmelding: Nå har Victoria's Secret åpnet butikk i Oslo!

Etter suksessen av de digitale kampanjene på Snapchat og Instagram, vil også Burberrys kampanjer dukke opp umiddelbart på digitale flater rett etter kolleksjonsvisningene. Slik står merket frem som mye mer tilgjengelig, og kan skape stor interesse rundt hver kolleksjon.

Opptatt av negler? Dette er i så fall den nye trenden!

Seneste

Kanskje du også er interessert i...