
Ser du hvem dette er?
I kampanjen til sin nye duft POP, droppet Stella McCartney å bruke supermodeller til fordel for 4 mer vanlige jenter!
AvStella McCartney lanserte nylig den nye duften POP. Denne gangen droppet hun å følge det vanlige reklamemønsteret der en sexy supermodell er avbildet, i en nonchalant posering med en parfymeflakongen.
Den nye «skjønnhetsmusen» er ingen andre enn Madonnas eldste datter Lourdes (Lola) Leon (19). Sammen med 3 andre «muser» fikk 19-åringen det ærefulle oppdraget med å fronte duftens image. Madonna og Stella McCartney har vært venninner i mange år, og via sin Instagram konto gikk Stella ut med følgene erklæring:
— Jeg er så glad for å ha Lola på POP-laget. Lola som jeg har kjent hele livet, er i startgropen av sin karriere som artist. Hun er selvstendig, inspirerende og en uortodoks ung kvinne, som til tross for å ha vokst opp i søkelyset, har beholdt bakkekontakten.