© Getty, Stella McCartney_Instagram, Pop_Instagram

Ser du hvem dette er?

I kampanjen til sin nye duft POP, droppet Stella McCartney å bruke supermodeller til fordel for 4 mer vanlige jenter!

Stella McCartney lanserte nylig den nye duften POP. Denne gangen droppet hun å følge det vanlige reklamemønsteret der en sexy supermodell er avbildet, i en nonchalant posering med en parfymeflakongen.
Den nye «skjønnhetsmusen» er ingen andre enn Madonnas eldste datter Lourdes (Lola) Leon (19). Sammen med 3 andre «muser» fikk 19-åringen det ærefulle oppdraget med å fronte duftens image. Madonna og Stella McCartney har vært venninner i mange år, og via sin Instagram konto gikk Stella ut med følgene erklæring:

— Jeg er så glad for å ha Lola på POP-laget. Lola som jeg har kjent hele livet, er i startgropen av sin karriere som artist. Hun er selvstendig, inspirerende og en uortodoks ung kvinne, som til tross for å ha vokst opp i søkelyset, har beholdt bakkekontakten.

Har du sett? Costume traff Kim Kardashians makupartist!

Lordes, som til vanlig har mørkebrunt hår, har i denne kampanjen lavendelfarget hårfarge som passer til flakongen.


Sammen med modell Kenya Kinski-Jones, musikkartist Gimes og skuespiller Amandla Stenberg, representerer Lordes mer vanlige skjønnhetsidealer Stella mener unge jenter kan idenifisere seg med. Vi kunne ikke vært mer enige!

Når duften lanseres i Norge den andre uke i juli.

Fikk du med deg denne? Dette er Gigi Hadids arvtager! 

Hårtips: Frisyrene du må øve deg på allerede nå.

Kanskje du også er interessert i...