
2024s største stilikon fronter kampanje for norsk motemerke
Eleganse til fingerspissene og "lift selfies" har gjort henne til en internasjonal stilstjerne. Nå fronter hun høst; og vinterkampanjen til et populært norskbasert merke.
AvMote- og filmbransjen har en gjensidig påvirkningskraft; film og tv-serier eksponerer oss for nye tendenser, gjenoppliver gamle trender og kan inspirere nye looks på catwalken. Det finnes mange eksempler på ikoniske moteøyeblikk på tv-skjermen; hvem kan for eksempel glemme Audrey Hepburns sorte kjole i "Breakfast at Tiffany’s", eller Carrie Bradshaw’s fantastiske garderobe i "Sex and the City"?
Derfor er det kanskje ikke så rart at nettopp en skuespiller fra en av 2000-tallets største tv-serier har gjort et stort comeback på grunn av sin utsøkte stilsans. Kelly Rutherford, også kjent som den ultrachike Lily van der Woodsen i den populære serien "Gossip Girl", har holdt en relativt lav profil siden serien ble avsluttet i 2012. Men etter hvert som Quiet Luxury-trenden har fått en stor tilhengerskare har den amerikanske skuespillerens "lift selfies", hvor hun deler elegante antrekk og viser hvordan hun håndterer klassisk styling til fingerspissene, sørget for flere millioner følgere og gjort henne til et stilikon.

Nicola Harlem hjelper til med stylingen under photoshoot.

