© United Colors of Benetton

Se Benettons høstkampanje her

Se videoen fra Benettons høstkampanje hvor de har intervjuet fem unge talenter om farger, musikk og stil.

Det ligger i navnet til kleskjeden United Colors of Benetton at de arbeider mot å forene ulike kulturer. Et mål de kommer nærmere med høstens kolleksjon hvor de med musikk som utgangspunkt har samlet fem nye ambassadører.

  • Dette er en kampanje som forener ulike kulturer og opplevelser ved å
    gruppere musikalske sjangere. Som med farger, kan man utrykke seg og
    sine følelser gjennom musikk, og ikke minst er det jo et universalt språk
    som alle forstår, sier formannen for Benetton Groups Alessandro Benetton.

Det er altså lidenskapen for musikk som er felles for kampanjen og som har ført fem ulike personer sammen foran linsen. Til kampanjebildene følger også intervjuer med de enkelte. Her møter vi it-jenta og DJ-en Chloe Nørgaard, musikeren Sky Ferreira, rapperen Theophilus London og modellene Lily McMenamy, Soo Joo Park og Louis Simons.

Se intervjuene og behind the sceens-bilder fra opptaket her: