
Nå kan du sikre deg høstens kuleste retrogenser
Norske designere bidrar til nytt veldedighetsprosjekt - se hvordan de har redesignet orginalen som vil selges på auksjon!
AvFlere av Norges fremste moteprofiler var sponset med den grå retrogenseren merket med stor Lufthansa-logo under Oslo Runway, nå er den endelig lagt ut for salg. Ifølge Lufthansa sitt pressebyrå, går alle inntektene uavkortet til driften av et utdanningssenter for sosialt vanskeligstilte jenter og kvinner i et av Afrikas fattigste land, Benin.
Costume x Care Norge: Se 5 sterke kvinner snakke om karriere og suksess!
“Norge har alltid vært et viktig marked for Lufthansa og vi ønsker å feire vårt store jubileum sammen med det norske folk gjennom hele kampanjen. Lufthansa har alltid hatt stor tillit hos norske reisende, som setter pris på vår kvalitet, vårt driv etter innovasjon og måten vi er bevisst vårt samfunnsansvar." forteller Leo Tonidandel, Country Manager Norway Lufthansa Group i en pressemelding.
Du kan vise din støtte, og sikre deg høstens veldedighets-genser HER!
Et knippe kjendiser og designere har redesignet orginalen som et bidrag til prosjektet. Denne genseren vil være en del av en utstilling på Lufthansas Pop Up Galleri, og senere auksjoneres bort til flyselskapets veldedighetsprogram Help Alliance og Abéni-prosjektet. Både de redesignede genserne og hovedverket går til høyeste bud til inntekt for Abéni-prosjektet under en auksjon på galleriet.
Hovedverket på utstillingen er et bestillingsverk signert kunstneren Christina Peel, med navnet «Norway Fly With Me».
Se resultatet av genserne som har blitt redesignet her: