
Dette brynproduktet blir solgt hvert 32. sekund
Kjenner du til dette prisvennlige produktet som blir solgt med lynets hastighet?
AvHypen rundt det amerikanske skjønnhetsmerke Glossier har neppe gått forbi nesen din.
Glossiers grunnlegger, Emily Weiss, har med sitt rosa og lett tilgjengelige univers klart å skape et helt skjønnhetsimperium. Det kan man spesielt se på salgstallet av et helt bestemt produkt.
I 2015 introduserte Glossier Boy brow, som er et produkt til øyenbrynene. Produktet ble fort merkets best selgende produkt og har nesten oppnådd kultstatus. Brynproduktet har blitt så populært at det selges to Boy brow hvert 32. sekund på verdensplan, skriver Glossier i en pressemelding.
Psst.. 3 oljer som får øyenbryn til å vokse!
Boy brow inneholder en kremet voksformular, som former og tykner øyenbrynene, uten at brynhårene føles stive eller unaturlige. Produktet kommer i både en transparent versjon og ulike nyanser av blond, brun og sort.
Les mer: Slik skal brynene dine se ut i 2019